ქართ.დაწყ.(I).1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნაცნობი საკომუნიკაციო სიტუაციის ადეკვატური სამეტყველო ქცევის უნარის გამოვლენა.
Ø გადმოსცემს ინფორმაციას ნანახის, განცდილის შესახებ;
ყვება ამბავს პირადი გამოცდილებიდან.
ქართ.დაწყ.(I).4. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნაცნობი ლექსიკისა და ენობრივ-სინტაქსური კონსტრუქციების სათანადოდ გამოყენება;
მართლმეტყველებისა და სამეტყველო ეტიკეტის საბაზისო ნორმების დაცვა.
Ø სასაუბრო თემებისათვის (მაგ., „წელიწადის დროები“, „ცხოველები“,
„ქალაქი“, „სოფელი“ და ა. შ.) იყენებს სპეციალურ
ლექსიკას.
ქართ.დაწყ.(I).9.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს წაკითხული ტექსტის მიმართ პირადი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა; ტექსტის თემის და/ან მასში განხილული კონკრეტუკლი საკითხების შეფასება.
გამოხატავს წაკითხული ტექსტით აღძრულ ემოციებს, განცდებს.
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები
● საღი მსჯელობა და აღქმა;
● ინფორმაციის
ეფექტურად და ეფექტიანად მოპოვება, კრიტიკული და კომპეტენტური შეფასება, ინფორმაციის
ზუსტად და შემოქმედებითად გამოყენება მოცემულ საკითხთან თუ პრობლემასთან დაკავშირებით;
● გულმოდგინებისა
და პოზიტიური სამუშაო ეთიკის დემონსტრირება (მაგალითად, პუნქტუალობა და სანდოობა).
No comments:
Post a Comment